14.04.2012

Titanic





Idag er det 100 år siden Titanic sank, i kender nok alle historien om skibet der ikke kunne synke. Dette indlæg vil jeg dedikere til Titanic og alle der døde.
I aften på tv2 sender de filmen med Leonardo DiCaprio og Kate Winslet, der spiller Rose og Jack. Kærligheds historien er smuk, men det med skibet er forfærdeligt.
Jeg har set filmen færdig en gang, og jeg var grædefærdig, mine forældre var sådan helt forbavset, jeg var kun 11 og kunne godt forstå det dengang.
Jeg skal se filmen i aften og ved jeg vil græde, jeg kan ikke se reklamen uden at få tårer i øjnene og jeg sidder og lytter til My heart will go on- Celine Dion( Klik for at høre sangen) og har tårer i øjenkrogen.
Jeg kan stærk andbefale at i ser den.

Knus Sandra ♥




Ingen kommentarer:

Send en kommentar